Analys Net Gaming - vad är haken?
Av: Jesper Henrikson
Intro
Resultatstruktur
Kostnader
Intäkter
Spelarvärde
Antal NDC
Få vs. många operatörer - hur påverkar detta sökkostnaden?
Begränsat antal bonusar per spelare - hur påverkas sökkostnaden?
Share of wallet mellan affiliates och annan typ av marknadsföring
Andel av spelarvärdet som går till affiliate-bolagen
Sammanfattning och slutord
Intro
Net Gaming Europe (NETG) är ett affiliatebolag som det finns
mycket bra skrivet om här
av Skrivarkiv och här
av @adolfsson. Verksamheten finns redan fint förklarad i ovanstående inlägg
så jag väljer att inte lägga alltför mycket tid på det.
Det här inlägget kommer istället behandla hur bolaget kan
vara så otroligt billigt och vad det skulle kunna finnas för risker som gör att
bolaget bör handlas kring nuvarande nivåer.
Net Gaming handlas nämligen idag till EV/EBIT 6,3 och P/E 6,6
– detta för ett bolag med följande attribut:
-
64% rörelsemarginal på
helåret 2018 (!)
-
13% tillväxt under 2018
-
22% av intäkterna från USA
– en potentiell jättemarknad för Net Gaming. Under Q4 växte bolaget i USA med
över 40%.
-
Kraftigt ökande andel Rev
Share som nu uppgår till 35%, jämfört med 22% för 2017
-
Bolaget har refinansierats,
från ett konvertibellån med 13% ränta till den nuvarande räntan på 7,25%.
-
Starkt kassaflöde som
succesivt betalar av resterande skuld (bör vara avbetalat till 2020) – vilket
kommer att minska de finansiella kostnaderna framöver
-
Nytt tydligt uttalat
finansiellt mål om att växa vinst per aktie med 20% per år
För vilken annan verksamhet som helst skulle detta klassas
som en helt fantastisk verksamhet som dessutom verkar stå inför en mycket lovande
framtid. I fallet med Net Gaming verkar marknaden däremot tveksam inför
framtiden.
Kort sagt så tror inte marknaden att Net Gaming ska
kunna behålla nuvarande rörelsemarginal, utan att denna mer eller mindre kommer
krascha.
På grund av Net Gamings höga bruttomarginal har bolaget en
stor operationell hävstång. Svängningar i intäkterna kommer alltså att påverka
marginalen i stor utsträckning. Ökade intäkter kommer sannolikt leda till en
högre rörelsemarginal (eftersom en stor del av kostnaderna är fasta), och
minskade intäkter kommer leda till en lägre rörelsemarginal.
Bolagets operationella hävstång gör alltså att bolagets
rörelsemarginal i synnerhet påverkas av intäktsfluktuationer, men såklart även
av dess kostnader.
För att Net Gaming inte ska vara en riktigt bra investering
vid nuvarande nivå kring 6,90 kr måste något ordentligt dåligt hända. Därför
kommer jag gå in på de delarna som påverkar resultatet mest.
Resultatstruktur
Som för vilket bolag som helst beror Net Gamings resultat på
bolagets intäkter och kostnader.
Intäkter = Antal NDC * Spelarvärde * Andel av spelarvärde
(som går till Net Gaming)
Naturligtvis spelar ration mellan CPA och Rev Share en roll
i det hela, men med tanke på hur billig aktien är så spelar detta i
sammanhanget en väldigt liten roll på om aktien är köpvärd eller ej.
Kostnader = Personal + Marknadsföring + Övriga kostnader
Detta inlägg är tänkt att försöka slå hål på caset och
därför vill jag även lägga till två stycken idag icke-existerande kostnader,
men som skulle kunna uppkomma och därmed påverka bolaget negativt. Den första
är Licenser, dvs att man som affiliate-bolag behöver betala en fast
licenskostnad för att få agera på en marknad. Den andra potentiella kostnaden
är att det skulle kunna instiftas en slags skatt per NDC (vidareslussad
spelare, New Depositing Customer).
Detta leder oss till följande uppställning, där samtliga
punkter i kolumnen längst till höger är faktorer som skulle kunna påverka
verksamheten negativt.
Så låt oss nu gå igenom dessa, en åt gången, för att se hur
pågående regleringar och förändringar i marknadsstrukturer kan påverka Net
Gaming.
Kostnader
Personalkostnader
Till följd av allt mer reglerade marknader finns ett behov
av att stärka/utöka compliance-avdelningar. För stora affiliates kommer
påverkan vara minimal, men det kommer att vara jobbigt för många små, vilket
gör att många av de minsta kommer att läggas ner. För ett bolag som Net Gaming
är detta dock inget att lägga mer energi på.
Marknadsföring
Marknadsföringskostnader för en affiliate består till stor
del av Google Ads. Så sent som i Q4 indikerade Net Gaming att man kommer att
minska på dessa kostnader eftersom de relevanta sökorden har blivit för dyra.
Organisk trafik, dvs genom god SEO (search engine optimization) blir därför
allt viktigare. En viktig punkt som Anders Ström tar upp i Börspodden avsnitt
292 är att plattformar som Google och Facebook tar över som
marknadsföringskanaler på reglerade marknader. Jag tror som sagt att affiliates
överlag kommer att minska sitt användande av Google Ads.
Däremot skulle Facebook som kanal vara ett hot. Att
annonsera via Facebook är överlag mycket kostnadseffektivt. Detta skulle kunna
vara ett hot, dvs som ett substitut mot affiliates. Däremot tror jag att
informativt innehåll, i form av jämförelser eller recensioner, även framöver
kommer att efterfrågas av slutkunder. Däremot skulle Net Gaming kunna använda
Facebook som plattform för att driva trafik till sina hemsidor, vilket då
skulle kunna minska den organiska trafiken (som är gratis) för att istället
betala Facebook för att uppnå samma antal NDC. Detta scenario är inte alls
orimligt och är definitivt något att hålla ögonen öppna för. Symptomen är
alltså högre marknadsföringskostnader och oförändrat antal NDC.
Licenser?
Behov av att ha licenser för att bedriva
affiliate-verksamhet är något som tills nyligen varit näst intill obefintligt
(?). Detta håller dock på att ändras och i USA håller man nu på att instifta
licenskrav för att få bedriva affiliate-verksamhet. För stora affiliates kommer
sannolikt inte vara en stor grej, men det kommer att vara jobbigt för många
små, vilket gör att många av de minsta kommer att undvika marknader med
licenskrav.
Skatt per NDC?
I denna analys ville jag verkligen försöka lyfta på varenda
sten och därför inkluderade jag denna. Ju mer jag tänker på detta, desto mer
osannolikt verkar det. Därför kommer jag inte titta mer på detta.
Sammanfattning
kostnader
Marknadsföringskostnader kopplat till Facebook-annonsering
är den enda kostnadsposten som skulle kunna öka markant. Ifall Facebook på
riktigt börjar stjäla trafik från affiliates kommer dock intäktssidan vara mer
oroande än kostnadssidan.
Intäkter
På intäktssidan är tre faktorer avgörande för Net Gamings
framtida konkurrenskraft, och därmed även dess vinster:
1.
Spelarvärde
2.
Antal NDC
3.
Andel av spelarvärde som
går till affiliates
Spelarvärde
Spelarvärde = antal spel • insats per spel • spelmarginal •
(1-spelskatt)
Som synes ovan består spelarvärde av fyra faktorer:
•
antal spel = antal spel en
genomsnittlig spelare genomför hos en operatör under sin livstid
•
Insats per spel =
genomsnittligt ”bet” per spel
•
Spelmarginal =
genomsnittlig förlust / genomsnittlig insats
•
Spelskatt = skatt på
spelöverskottet (=spelförluster – spelvinster). I Sverige är skatten 18%
Låt oss gå igenom ovanstående beståndsdelar, en åt gången,
för att se vad reglerade marknader bör kunna medföra.
•
Antal spel – ifall spelare
blir mer lojala mot en operatör (vilket är troligt med tanke på att
spelarbonusar minskar) kommer Antal Spel att öka.
•
Insats per spel – skulle
kunna minska genom att insatsen ”capas”, dvs att ett insats-tak sätts på varje
spel som genomförs. Detta har ex. genomförts till viss del i UK.
•
Spelmarginal – bör ej
förändras åt någon riktning
•
Spelskatt – går i Sverige
från 0 till 18%
Vi har alltså en faktor som innebär oförändrat spelarvärde,
en som kan öka spelarvärdet och två som minskar spelarvärdet.
Den absolut viktigaste faktorn bör vara Spelskatten, vilken
bör sänka spelarvärdet med ungefär samma procentsats som en eventuell spelskatt
läggs på.
Antal Spel är även detta en viktig faktor. Om spelare blir
mer lojala mot sin operatör skulle detta öka Antal Spel, vilket skulle innebära
ett ökat Spelarvärde. Detta skulle innebära en fördel att ha stor andel
intäktsdelning snarare än CPA. Ifall spelare överlag skulle bli mer lojala
skulle dock förmodligen CPA öka och/eller intäktsdelningsandel minska för affiliates.
Detta eftersom CPA och intäktsdelning bara är olika typer av betalningar för en
spelares livstidsvärde hos en operatör.
I det tidigare nämnda Börspoddenavsnittet kommenterade även
Ander Ström att priset som en operatör får betala för en casino-NDC är
betydligt mycket högre än för en vidareslussad spelare inom hotell eller
resebranschen. Därför, menade Anders Ström, bör förr eller senare priset för en
casino-NDC konvergera mot priset för andra branscher. Låt oss ta en titt på
detta.
Priset är en funktion av spelarvärdet av den vidareslussade
kunden och andelen av detta som går till affiliate-bolaget. I denna del
fortsätter jag att fokusera på spelarvärdet och återkommer senare till andel
som går till affiliate-bolaget.
Gällande spelar-/kundvärde: En vidareslussad resekund (ex.
via Momondo) kommer alltså köpa en
resa och inte en resa plus att kunden får någon typ av inlåsning mot
flygbolaget. En vidareslussad casino-kund skapar alltså ett konto, vilket
betyder att det finns en relativt hög sannolikhet för att kunden kommer att
spela på casinot under en lång tid. En avgörande skillnad mellan de exempel som
Anders Ström tar upp är alltså att casino-operatörer betalar för en livstids
spelande, medan hotellen/flygbolagen betalar för en enda transaktion.
Slutsats spelarvärde
Ökad reglering av
marknaden för online casino bör vara negativt för affiliates. Den positiva
effekten av ökat Antal Spel kommer inte vara alls lika påtaglig som den
negativa effekten från spelskatten. Sammantaget bör Spelarvärdet minska med något
mindre än den procentsats som en spelskatt sätts till.
Antal NDC
Antal NDC är relaterad kring affiliates framtida relevans
för slutkund, dvs spelaren.
För att komma in på framtida relevans gentemot spelaren
behöver vi först och främst slå fast vad värdet som en affiliate bistår med
till en spelare. Net Gaming bidrar med information kring
olika aspekter av någon som är intresserad av antingen sports beting eller
casino. Man hjälper till att svara på frågor såsom:
•
var finns bäst bonus?
•
Var får jag flest free
spins?
•
Vilka casinon är säkra att
spela på?
•
Vilka casinon finns?
•
Etc.
Kort och gott fyller man spelarens behov av att ha fattat
ett så rationellt beslut som möjligt. Detta gör man genom att reducera den så
kallade ”sökkostnaden”, dvs den tid och energi som spelaren annars skulle
behöva lägga på att få svar på ovanstående frågor. En hög sökkostnad ger alltså
ett stort behov av affiliates och vice versa.
Hela iGaming-industrin genomgår många tvära kast just nu och
därför tänkte jag gå in närmre på hur några troliga förändringar bör påverka
affiliates relevans för spelarna.
Få vs. många operatörer - hur påverkar detta sökkostnaden?
Regleringar av en spelmarknad medför främst två direkta
konsekvenser för operatörerna:
1.
Dyr spellicens krävs för
att bedriva spel
2.
Spelskatt på
spelöverskottet
Att en dyr spellicens krävs för att bedriva spelverksamhet
gör att de fasta kostnaderna ökar, samt att det dessutom förmodligen krävs ett
utökat legalt team, vilket ökar personalkostnader.
Att en spelskatt på spelöverskottet införs bör i princip
innebära att det som tidigare registrerats som ”intäkter” kommer att minska med
samma procentsats som spelskatten.
Sammanfattningsvis bör alltså en reglerad marknad innebära
högre fasta kostnader utslaget på lägre intäkter. Detta medför att det kommer
att krävas större finansiella muskler och en större intäktsbas för att på ett
konkurrenskraftigt sätt kunna bedriva en operatörsverksamhet. En konsolidering
av operatörsmarknaden bör således bli påtaglig framöver.
Frågan är dock ifall antalet varumärken med spellicens också
kommer att minska, eller om dessa bara köps upp av större spelare och
fortsätter att bedrivas därifrån. Förmodligen kommer det vara en mix, vilket då
ändå leder till färre operatörer att jämföra.
Färre antal operatörer —> färre operatörer att jämföra
—> minskad sökkostnad för spelaren —> affiliate blir mindre viktiga
Slutsats om antal
operatörer och dess påverkan på antal NDC
Ett färre antal
operatörer bör vara att förvänta sig framöver. Detta gör att antalet
jämförelseobjekt är färre, men förmodligen kommer urvalet vara mer än
tillräckligt för att behovet av att jämföra ska kvarstå.
Begränsat antal bonusar per spelare - hur påverkas sökkostnaden?
Från och med 2019 kommer varje varumärke med egen spellicens
endast att få utfärda en enda spelarbonus till varje spelare. Operatörerna
kommer alltså inte att kunna premiera/ skapa lojalitet hos sin befintliga
spelarbas.
Detta bör leda till att spelare letar efter ett nytt ställe
för att få bonus, vilket, precis som tidigare, görs via en affiliate-sida. Min
gissning är att skillnaden jämfört med tidigare är att detta ”flyktiga
beteende” kommer att pågå i fler omgångar än vad det tidigare gjort. Innan
pågick det kanske i 3-4 omgångar bland de mest etablerade operatörerna och sen
stadgade man sig tills man fick bonuserbjudanden från de andra operatörerna som
man redan testat. På så sätt kunde man fortsätta att ”mjölka” bonusar genom att
hoppa mellan endast 3-4 olika operatörer.
Nu tror jag istället att samma typ av bonus-jagare kommer
att hoppa runt på 6-8 olika operatörer, för att sedan ”stadga sig” hos den med
bäst användarupplevelse. På så sätt bör kundlojaliteten till slut öka, men
först efter att ett ännu mer illojalt beteende spelat ut sig.
Slutsats kring
påverkan av begränsat antal bonusar
Det verkar råda allmän konsensus om att begränsat antal bonusar kommer att minska runt-hoppande, vilket skulle skada affiliates. Som jag har förstått det så räknas man ändå inte som en NDC om man länkas vidare till en operatör där man redan sedan tidigare varit kund. Därför tror jag att denna förändring inte alls behöver vara negativ för affiliates, åtminstone inte så negativ som den beskrivs.
Share of wallet mellan affiliates och annan typ av marknadsföring
Ett sänkt spelarvärde kommer att slå riktigt hårt på
operatörerna, som då kommer ha helt andra utmaningar med att skapa en
vinstdrivande verksamhet. Det kommer att krävas helt andra kundvolymer för att
göra vinst.
En potentiellt mycket positiv aspekt för affiliates är att
operatörerna förmodligen kommer att noga granska sin ROI på sina
marknadsföringsaktiviteter. Eftersom spelarvärdet på den svenska marknaden
hittills varit så högt så har det varit lätt för operatörer att bara gasa fullt
ut med sin marknadsföring på främst TV-reklam. I takt med att spelarvärdet
minskar kommer även ROI för TV-reklam att minska, vilket bör leda till att
operatörernas budgetar för TV-reklam kommer att reduceras. Eftersom
operatörerna fortfarande kommer vara beroende av att dra in nya kunder lär de
se över vilka marknadsföringsalternativ som levererar högst ROI med högst grad
av garanti – vilket bör gynna affiliates eftersom dessa, oavsett
betalningsmodell, kan garantera en bra ROI oavsett spelarvärde.
Slutsats share of
wallet mellan affiliates och annan typ av marknadsföring
Affiliates bör kunna
öka sin share of wallet, dvs andelen av spenderad marknadsföringskrona för
operatörerna, gentemot annan typ av reklam. Detta på grund av att man kan
garantera en hög ROI oavsett spelarvärde.
Andel av spelarvärdet som går till affiliate-bolagen
Det finns tre trender som påverkar förhållandet mellan
operatörer och affiliates - ökade krav på regelefterlevnad, en mer kvalitativ
approach till marknadsföring, samt tuffare konkurrens från annan typ av
kostnadseffektiv marknadsföring.
Ökade krav på
regelefterlevnad
Den första trenden rör regelefterlevnad. Vid regleringar
blir det allt tuffare regulatoriska och legala krav på regelefterlevnad för
operatörer. Håller man sig inte inom dessa lagar och regler kan såväl böter som
indragen spellicens bli en bitter konsekvens för en operatör. Detta medför att
operatörer blir mindre benägna att låta pyttesmå affiliates, som säkerligen
inte har någon compliance-avdelning, riskera att något inte sker enligt regler
och lagar. Under 2018, i samband med ökad uppmärksamhet mot regelefterlevnad,
beslutade många operatörer att avsluta samarbetet med 1000-tals affiliates för
att istället fokusera på större och mer etablerade affiliates (Källa:
Catena Medias Årsredovisning 2018, sida 34).
Mer kvalitativ
approach till marknadsföring
Den andra trenden rör marknadsföring. För en operatör så är
en affiliate en marknadsföringskanal, dvs det handlar inte om att jämföra
bonusar för olika operatörer. Istället handlar detalj operatören om att vara
trygg i att lämna över sitt varumärke till en affiliate. Operatörer klarar inte
av att säkerställa att 1000st olika affiliates levererar denna trygghet.
Operatörerna vill därför ha några få stora affiliates som agerar som partners,
snarare än en anonym hemsida vars innehåll är svårt att monitorera.
Affiliate-marknadsföring har länge varit spretig. Från
operatörens sida har man velat ha så mycket trafik (och därmed NDC) som
möjligt. Sedan har man märkt baksidorna med detta, dvs böter på grund av
utebliven regelefterlevnad och en spretig bild av varumärket. Nu och framöver
vill operatörer kunna säkerställa att man når ut till rätt kund, med strikt
regelefterlevnad och stringens i varumärket. Dessutom vill man ha en garanterat
hög ROI på marknadsföringen, vilket garanteras av betalningsmodellen för
affiliates oavsett om intäktsdelning eller CPA används.
Operatörer vill därför i allt högre utsträckning ha några få
stora partners och känna trygghet i att dessa:
1.
uppfyller regulatoriska och
legala krav så att man minimerar risk för böter och indragna spellicenser
2.
Levererar en marknadsföring
i linje med ens varumärkesstrategi
3.
Levererar hög och
garanterad ROI
Att vi går mot en marknad med färre men större affiliate-aktörer
gör att risken minskar för att bli ”utprisad” av massor av mindre spelare.
Dessutom lär marknadsandelen för större affiliates öka.
Tuffare konkurrens
från annan kostnadseffektiv marknadsföring
Även i denna del vill jag kommentera gällande Anders Ströms
kommentar gällande att priset som betalas till affiliates kommer att minska.
På marknadsplatser online brukar andelen som går till
marknadsplatsen ligga någonstans mellan 10-30%. Ju högre det akuta behovet är
för efterfrågan-sidan, desto högre är andelen. Om jag inte misstar mig så
ligger en ”vanlig” intäktsdelningsdeal för online-casinon omkring 35%, vilket
är högt i sammanhanget. Mitt antagande kring denna höga andelen är att
alternativet varit svagt, dvs det har inte funnits någon annan
marknadsföringskanal som kunnat garantera nya spelare till en rimlig kostnad.
Risken för affiliates här är Facebook-annonsering, vilket lär vara mycket
kostnadseffektivt.
Facebook-annonsering kan alltså innebära en lägre
alternativkostnad för operatörerna. Blir så fallet så kommer förmodligen
andelen som går till en casino-affiliate behöva minska.
Slutsats om andelen
av spelarvärde som går till affiliates
Större affiliates,
såsom Net Gaming, bör framöver få ett allt större övertag mot mini-affiliates.
Hotet mot en lägre andel av spelarvärdet som går till Net Gaming kommer
istället från alternativa marknadsföringskanaler som är kostnadseffektiva och
kan garantera hög trafik, exempelvis från Facebook. Detta hot är inte något som
garanterat kommer att inträffa, men sannolikheten för att det ska hända får
anses som relativt hög.
Slutsats om Share of
wallet för stora vs. små affiliates – ingår i Antal NDC
Större affiliates bör
kunna öka sin ”share of wallet” hos operatörerna, dvs öka sin marknadsandel.
Sammanfattning och slutord
Område
|
Grad av påverkan
|
Påverkansriktning
|
Omfattning
|
Osäkerhet
|
Spelarvärde
|
Hög
|
Negativ
|
Marknader som
regleras
|
Låg
|
Antal NDC
|
Medel/Hög
|
Positiv
|
Marknader som
regleras pga ökad SoW* för stora affar. Samtliga marknader pga ökad SoW för
affar vs. annan reklam
|
Medel
|
Andel av
spelarvärde till affiliates
|
Hög
|
Negativ/Svagt
negativ
|
Marknader som
regleras
|
Hög
|
*SoW=Share of Wallet
Ovan har jag resonerat kring förändringar inom iGaming-industrin
som i mångt och mycket härstammar från olika länders pågående och eventuella
regleringar, men även från tankar kring mognaden av affiliate-industrin.
Några förändringar som jag siar kring ska alltså ses som en
potentiell effekt av marknader som håller på att, eller som i framtiden ska,
regleras. Andra förändringar bör ses som uppslag för hur hela
affiliate-marknaden kan komma att utvecklas.
En affiliate med hög andel intäkter från reglerade marknader
bör alltså ha en lägre potentiell påverkansgrad än ett bolag med lägre andel. Däremot
tror jag att förändringarna som rör förhållandet mellan operatörer och
affiliates kommer att omfatta samtliga marknader, dvs att antalet operatörer
kommer att bli färre och att dessa kommer att använda sig av mer nära
partnersamarbeten med några få större affiliates.
Den stora frågan, där svaret är mycket osäkert, är hur stor
prispress alternativa marknadsföringskanaler kan komma att ha på affiliates.
Jag tror definitivt att detta kan komma att påverka, men jag är samtidigt
övertygad om att affiliates fortsatt kommer vara en viktig trafikkälla för
operatörer.
Det finns definitivt orosmoln för affiliate-branschens
framtid, men jag är övertygad om att det finns stora möjligheter också. I detta
inlägg har jag nästan enbart fokuserat på hot och risker, samtidigt som jag
inte berört den potential som finns i nya marknader som tillgängliggörs för
affiliates i samband med regleringar.
När man befinner sig i ett land där spelindustrin just nu
genomgår massiva förändringar är det lätt att få uppfattningen av att detsamma
gäller över hela världen – så är inte fallet. Andra delar av världen håller
istället på att öppnas upp, vilket snarare innebär att regleringar innebär en
positiv påverkan på affiliates än en negativ sådan. Därför är det skönt att intäkter från Sverige endast utgör 2% för Net Gaming. Dessutom har vi hela
övergången från landbaserat till nätbaserat spelande, vilket såklart ligger Net
Gaming och andra affiliates i korten.
Sammanfattningsvis anser jag att risk/reward vid nuvarande
nivåer är mycket attraktiv.
Disclaimer: Jag äger
aktier Net Gaming Europe.
Om vi jämför affiliates i flyg/hotell branschen med nät spel, så finns en stor anledningen att nät spel kan ta mycket större procentavgift för NDC. Varje ny hotell kund innebär en klar kostnad(kanske till och med förlust), medans intäkterna för en extra kund på nätcasinot inte innebär extra kostnad.
SvaraRaderaSer ingen anledning att någonsin tacka nej till en rev share kund från en seriös affiliate, kommer du på någon?
Mycket bra tanke och jag håller med dig till stor del. Man kan även ta andra exempel, såsom B2B-SaaS-lösningar som säljs av en partner. Även här ligger avtalen oftast på mellan 10-30%. Vad det hela handlar om tror jag ändå är alternativkostnaden för lead-mottagaren och alternativvärdet för lead-generatorn. Jag tror därmed att Man inte bör stirra sig blind på procentsatsen i sig utan snarare vad alternativet är, i detta fallet alternativkostnaden för en NDC. Hittills har som sagt alternativkostnaden (TV, Radio och affischer) varit hög, vilket tillåtit ett högt värde till affiliates per NDC. Hotet är därför att alternativkostnaden sänks (ex. Genom Facebook-reklam). När alternativkostnaden sänks kommer cutten till affiliates konvergera mot kostnaden för det nya billigaste alternativet.
Radera