Case som inte kom upp på bloggen under 2020

Max Henrikson, 2020-09-11

Alla case kommer tyvärr inte upp på bloggen och i år har extremt få case publiserats här. Istället har jag gjort en rad mindre write-ups till en privat aktieklubb. Nuvarande innehav har uppdaterats här och jag har redan sålt ett par av casen nedan, men jag delar dem ändå. 

Analyserna är mer eller mindre aktuella då priset passerat mitt fair value i flera av dessa case. Bakgrundsinformationen är intve heller lika omfattande som den brukar vara i cassen här på bloggen. Presentationerna nedan bygger egentligen på att jag berättar samtidigt, men de kanske är till nytta för någon i vart fall. 


Plejd - januari 2020


Carasent - februari 2020


Bredband2 - maj 2020


Ferronordic - juni 2020


Awardit - juli 2020


Gravity - augusti 2020




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Analys Hartmann, våren 2023

Investeringsåret 2022

Finansiell Årskrönika 2021